Budowanie marki poprzez organizację eventów

Wielkie wydarzenia dla firmy jak kongresy, konferencje, bankiety lub te mniejsze jak imprezy integracyjne czy spotkania w mniejszym gronie wpływają na świadomość naszej marki w otoczeniu. Pomagają budować pozytywny obraz naszej firmy poprzez profesjonalizm i dużą atrakcyjność wydarzenia, dlatego pozwólmy, aby organizacją takich eventów zajęli się profesjonaliści.

 

ZBUDUJ MARKĘ

Marka firmy nie jest budowania tylko poprzez reklamę. Dział marketingu na pewno ucieszyłby się na wieść o wydarzeniu, na którym trzeba pokazać swoje najlepsze oblicze. Piękna siedziba, dobre traktowanie pracowników i wysokie pensje to jedno. Zewnętrzny wizerunek firmy buduje się poprzez wielkie wydarzenia, patronaty i obecność w codziennej rzeczywistości klientów. 

 

ZAISTNIENIE W ŚWIADOMOŚCI LUDZI

Warunkiem sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa jest pozyskanie przewagi wobec konkurencji. Można ją dostrzec analizując trzy kryteria:

  • Stopień dostrzegania przez odbiorcę
  • Trwały charakter marki
  • Znaczenie dla odbiorcy

Organizacja wydarzeń jest idealnym sposobem na zaistnienie w umysłach potencjalnych klientów. Spotkania integracyjne budują lokalność wobec firmy, konferencje budzą zaciekawienie, jeśli są dobrze przeprowadzone i mają wartość merytoryczną. Partnerstwo w wydarzeniach tworzy obraz marki troszczącej się i pomagającej w jakiejś konkretnej sprawie. Każde przedsięwzięcie buduje wizerunek firmy. Jaki? To już zależy od jego organizacji.

 

PROFESJONALNA ORGANIZACJA

Organizacja imprezy to nie tylko wydawanie pieniędzy. Jest to ciężka praca nad efektem końcowym. Od wyboru odpowiedniego miejsca, poprzez zamówienie smacznego cateringu, aż do oprawy artystycznej. Jeśli nie ma osoby w firmie, która mogłaby podjąć się tego wyzwania to polecam skorzystanie z usług profesjonalnych agencji, które od lat zajmują się takimi eventami. Doświadczona firma będzie posiadała odpowiednie zaplecze oraz wiedzę, co najczęściej idzie nie tak, przez co łatwiej jej wyeliminować potencjalne wpadki. Niestety tak już jest, że wpadki mogą przysłonić nawet najlepsze wydarzenie, bo to one najszybciej zostają zapamiętywane. Nie ważne kto się zajmuje organizacją – w gruncie rzeczy chodzi o niezapomniane wrażenie i ciekawie spędzony czas przez klientów. To daje nam wymierne korzyści dla budowania marki. 

 

TEMATYKA WYDARZENIA

Imprezy masowe, na organizację, których może pozwolić sobie szanująca się firma oddziałują na podświadomość klienta bardziej niż się wydaje. Zaproszenia na konferencje, zachęcanie rzadkimi tematami lub postawienie swojej firmy jako eksperta w temacie (w którym jest ekspertem!) może zdziałać cuda. Warto podjąć temat, który jest najbliższy działaniom marki lub wspomóc większe projekty mające na celu ochronę środowiska lub zwrócić uwagę na jakiś problem. Nie ma na co czekać, organizujmy event!